piątek, 25 września 2015

Problemy skórne - szampon Sabal.

W dzisiejszym poście troszkę o czymś wyjątkowym na naszym rynku ze względu na to, iż jest to jedyny taki szampon (przynajmniej wg mojego lekarza dermatologa) do skóry głowy, której problemem jest nadmierne przetłuszczanie się i tym samym wypadanie włosów (kiedy cebulki nie trzymają się głowy i wychodzę z przetłuszczonej skóry). 

Ciekawi? Zapraszam do przeczytania mojej historii.




Od jakiegoś czasu zmagałam się z problemem nadmiernego wypadania włosów. Nie pomogło nic - żadne suplementy w tabletkach czy różne szampony na wypadanie włosów. Byłam już bardzo zdesperowana, gdyż kosmyki leciały garściami, a ja nie mogłam nic na to poradzić... Miałam już nawet delikatne szampony, drewniany grzebień, gumki do włosów invisi bobble - wszystko do kitu. Ok, może nie do końca, coś pewnie pomogło, ale tylko delikatnie zmniejszyło problem, który wciąż narastał. Doszło do momentu, kiedy na mojej skórze głowy zaczęły pojawiać się prześwity. Wystraszyłam się, że stracę wszystkie włosy i będę łysa. (Ja wiem, że niektóre kobiety nagminnie używają tego określenia, ale akurat w moim przypadku była to dosłowne znaczenie tego słowa, niestety.)

Przyszedł czas, kiedy zebrałam się w sobie i udałam do sprawdzonego dermatologa. Nie sądziłam, że włosy mają coś do problemów skórnych, ale kiedy lekarz rodzinny rozłożył ręce, poniekąd nie miałam innego wyjścia. I w tym momencie pojawiło się światełko w tunelu - nie zawiodłam się na moim dobrym specjaliście, który niemal od razu wiedział, co i jak. Bardzo lubię takich konkretnych lekarzy! I cóż, przyczyna okazała się być głębiej położona, dlatego te suplementy i szampony nie pomagały - ale o tym nie dzisiaj. Zapytałam, czy mogę coś poradzić, zanim pójdę do innego lekarza zrobić badania, aby mi te włosy aż tak z tej głowy nie leciały. I tu z pomocą przyszedł szampon Sabal...

Po pierwsze, jest to szampon do włosów, które wypadają ze względu na nadmierne przetłuszczanie się skalpu. Nie jest to lek, który rozwiąże nasz problem, o nie! To preparat, który złagodzi i tymczasowo zahamuje wypadanie włosów. Dostępny bez recepty, często na zamówienie w aptece. Ze swojej strony mogę polecić stronę www.aptekamini.pl - mają niedrogie leki, często tam zamawiam kiedy mam większe zamówienie zamiast przepłacania np. w Super-Pharm. Porównywalne ceny, ciut droższe, ma aptekagemini.pl - chyba nawet nieco większy asortyment. 

Podsumowując, jeśli lekarz stwierdzi u Was taką przypadłość jak u mnie z tym przetłuszczaniem się skóry (spowodowane prawdopodobnie problemami hormonalnymi), polecam ten produkt. Nie rozwiąże on Waszego kłopotu, ale chociaż do czasu wykonania przez Was innych badań czy w trakcie leczenia przyczyn nieprawidłowości, powinien pomóc. Osobiście zauważyłam różnicę już po pierwszym zastosowaniu - zdecydowanie mniej włosów podczas spłukiwania. 

Pytania? 

Ściskam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pozostawienie subiektywnej opinii.